![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
baieti..am stat in ultimul timp mai mult in masina..si am cateva probleme/nelamuriri:
524td are volanta elastica? pt ca la debreiere se aude cateodata un dong la cutie..ma gandesc ca s-a dus volanta..trebe s-o sudez, am mai facut, stiu cu ce se mananca dela 1800 de ture, se simte o usoara vibratie..se si aude si se simte in schimbator, in rest nimic..la 180 nu se mai simte nimic; nu se simte f tare, dar se simte; flansa de cardan arata ok, o sa vad intr-adevar cand oi da-o jos; e posibil ca vibratia sa se simta si din cauza volantei, dc e d-aia elastica si acum are joc? un prieten cu un mert 300 a avut aceeasi problema...sa fie volanta? am schimbat basculele de pe fata, toate 4, mai trebuie un cap de bara pe dreapta si bieletele antiruliu, dar tot se mai aude ceva, mai ales pe stanga..nu stiu de la ce naiba o fi... am schimbat filtrul de aer ( eu am sport)...imediat s-a simtit diferenta... rotile din spate stau o idee strambe..cred ca stiti la ce ma refer..asta de la ce naiba e si cum se remediaza? cand am intrat in bucuresti de pe autostrada, am incetinit de la 180...intai in viteza, si pe ultima portiune scoasa din viteza..s-a auzit un huruit ingrozitor...discuri? rulmenti? placute?(ink nu le-am schimbat) cred ca trebuie sa schimb discurile pe fata..mai au cam 2mm grosime:( usile se inchid destul de greu, trebuie trantite mai tare..o fi de la yale? la 180, apa s-a ridicat fix la jumate, de obicei sta cu 2mm pe ceas pana in jumate..am elice de dacie..banuiesc ca nu e o problema am facut schimbul de ulei...am scos jegul de aral si am bagat motulul..alt motor deja sa caut o pompa electrica de motorina de inj monopunct, la 0.8 bari sau ceva de genul pt motorina?..sa ajut in felul asta pompa directia imi merge f greu pt un servo, are lichid..furtunele sunt umede la capete..si ceva joc in directie... cand plec de pe loc se aude un sasait, ca si cum ar freca ceva, de la roata dreapta fata, care dispare dupa 2m..rulment, placute? sper ca nu v-am plictisit, thx -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Freon oricum nu aveam
![]() Gata, le-am curatat si le-am montat la loc. Aseara mi-am permis sa ma plimb prin oras fara vre-un ventilator conectat (vascul in portbagaj si electroventilatorul deconectat). Temperatura nu a trecut de jumatate. Azi am pus electroventilatorul sa mearga non-stop pe viteza mica, si a facut fata foarte bine. Am pus mana si se simte curentul de aer dupa ce trece prin cele doua radiatoare. Dar dupa ce am pus freon si am inceput sa merg cu compresorul pornit, temperatura a sarit putin de jumatate, asa ca am pus vascul la loc, pentru ca nu am termocupla care sa cupleze automat electroventilatorul pe fullspeed. Observ ca radiatorul de AC, pe langa faptul ca iti da o bataie de cap in plus, ofera totusi un avantaj: protejeaza radiatorul de apa. Daca cel de AC era plin de muste frunze si alte gunoaie mari, la cel de apa nu au ajuns decat praf/nisip si ceva pietricele. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 08:20 AM |