![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
M-ar tenta achizitia unui BMW 520d an fabricatie 08.2000
Ce trebuie sa verific, ce probleme poate sa aiba?? -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
foarte corect ce scrie SUPERBEC, dar o singura precizare - o turbina noua nu e 3-400...
computest obligatoriu - verificare motor, airbaguri etc verificare suporti motor, suspensii ar fi cateva elemente care pot suferi o degradare accentuata la BMW E39, cum ar fi : - chedere portiere care se uzeaza foarte repede ( in special in partea soferului, in zona umarului si bratului ) - senzorul de temperatura externa este expus lovirilor si ca urmare este o piesa care se schimba destul de frecvent - in interiorul farurilor sunt niste reglaje destul de sensibile la socuri, care pot ceda la o reglare manuala mai "energica". partea buna e ca se pot comanda separat si sunt ieftine. in rest nu stiu sa existe probleme specifice 520d, dar depinde f mult , ca la orice alta masina, de nr de km rulati si de cum a fost intretinuta masina. la interior BMW E39 sta foarte bine, materialele folosite se degradeaza doar daca sunt "brutalizate", altfel arata ca noi si dupa 100 de mii km. daca masina are kit M , apare riscul de a avea carenajele din fata sparte. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 12:03 AM |