Help - Search - Members - Calendar
Full Version: BMW 520d Ce probleme poate sa aiba?
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 5 > E39
cristic
M-ar tenta achizitia unui BMW 520d an fabricatie 08.2000

Ce trebuie sa verific, ce probleme poate sa aiba??
cristic
care e consumul ?
SUPERBEC
du-l la computest, poate sa aiba multe sau sa fie ceas biggrin.gif
n3o
de obicei tot ce este legat de turbo
SUPERBEC
la cat costa un 520d ,3-400 pe o turbina noua sunt irelevanti.mult mai importanta este starea generala a masinii, articulatia, interiorul, motorul sa nu dea fum vizibil etc
CAT
foarte corect ce scrie SUPERBEC, dar o singura precizare - o turbina noua nu e 3-400...

computest obligatoriu - verificare motor, airbaguri etc

verificare suporti motor, suspensii


ar fi cateva elemente care pot suferi o degradare accentuata la BMW E39, cum ar fi :

- chedere portiere care se uzeaza foarte repede ( in special in partea soferului, in zona umarului si bratului )

- senzorul de temperatura externa este expus lovirilor si ca urmare este o piesa care se schimba destul de frecvent

- in interiorul farurilor sunt niste reglaje destul de sensibile la socuri, care pot ceda la o reglare manuala mai "energica". partea buna e ca se pot comanda separat si sunt ieftine.

in rest nu stiu sa existe probleme specifice 520d, dar depinde f mult , ca la orice alta masina, de nr de km rulati si de cum a fost intretinuta masina.

la interior BMW E39 sta foarte bine, materialele folosite se degradeaza doar daca sunt "brutalizate", altfel arata ca noi si dupa 100 de mii km.

daca masina are kit M , apare riscul de a avea carenajele din fata sparte.
cristic
masina are ~ 110 mii de km, interiorul arata ca nou, farurile se regleaza foarte bine, chederele - ok, senzorul de temperatura am vazut ca merge, cat despre kitul M ... din pacate nu-l are sad.gif
Sher
Ambreiajul a cedat dupa 150000 km la doi dintre prietenii mei care au asa ceva
florin83
pai si nu e bine? cat sa tina?