![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Vreau sa stiu daca cineva a montat aftermarket, pe un E 28 A.C., si daca intr-adevar, a facut cineva acest lucru, poate ne spune si costuri,timp de executie, amanunte. In ultima vreme se impune cu mare urgenta instalarea unui astfel de sistem, datorita temperaturilor foarte mari, acesta fiind si motivul pentru o eventuala despartire de model, nu neaparat de marca.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
QUOTE (TiL) Radiatorul meu nu are termocupla pentru ventilatorul de AC. Workaround-ul pe care l-a folosit cel dinainte e o siguranta plata conectata la papucii care cupleaza ventilatorul pe viteza maxima.
Pot monta o termocupla pe radiatorul standard? Cat costa una noua/SH? termocupla pe radiator standard nu vad cum sa montezi. din cate am inteles e o "gaura" in radiator prin care intra sonda. daca nu ai soclul ala probabil ca trebuie sa gauresti radiatorul si nu shtiu daca se poate. o sa studiez mai atent la mine sa vad daca are sonda aia. radiatorul sigur nu e cel original pentru ca pare mult mai nou. e insa modelul pentru transmisie automata asha ca nu se shtie niciodata. oare unde ar putea fii sonda aia? -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th August 2025 - 06:04 PM |