![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Vreau sa stiu daca cineva a montat aftermarket, pe un E 28 A.C., si daca intr-adevar, a facut cineva acest lucru, poate ne spune si costuri,timp de executie, amanunte. In ultima vreme se impune cu mare urgenta instalarea unui astfel de sistem, datorita temperaturilor foarte mari, acesta fiind si motivul pentru o eventuala despartire de model, nu neaparat de marca.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
QUOTE (TiL) Nu stiu daca la mine instalatia a fost stock. Cand apas butonul de AC porneste doar ventilatorul din habitaclu, insa nu se cupleaza compresorul. Pentru compresor am un buton ciudat, separat.
Nu stiam ca in afara de electrovalva care era pusa mai devreme intr-o schita, si se afla in compartimentul motor, mai exista un "robinet" in interior. E greu de ajuns la el? Ca as vrea sa-l dau jos sa-l verific. Senzor de temperatura in habitaclu cred ca au toate E28... la 525 nu aveam AC dar senzorul era acolo. Culmea, la troaca am AC, dar senzorul lipsea. L-am luat de pe un 528 care nu avusese AC. cine a zis de "robinet" in interior? daca toate e28-urile au senzor de temperatira in habitaclu inseamna ca la toate caldura e controlata de electrovalva si nu de vreun robinet mecanic. aici cel putin se pare ca sunt compatibile. cu electroventilatorul de pe radiator... eu zic ca nu e bine sa meraga continuu ca nu o sa tina o vesnicie. ai incercat sa folosesti aerul fara electroventilator? se incalzeste motorul mai tare sau nu e sesizabila diferenta? -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 08:26 PM |