![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
baieti..am stat in ultimul timp mai mult in masina..si am cateva probleme/nelamuriri:
524td are volanta elastica? pt ca la debreiere se aude cateodata un dong la cutie..ma gandesc ca s-a dus volanta..trebe s-o sudez, am mai facut, stiu cu ce se mananca dela 1800 de ture, se simte o usoara vibratie..se si aude si se simte in schimbator, in rest nimic..la 180 nu se mai simte nimic; nu se simte f tare, dar se simte; flansa de cardan arata ok, o sa vad intr-adevar cand oi da-o jos; e posibil ca vibratia sa se simta si din cauza volantei, dc e d-aia elastica si acum are joc? un prieten cu un mert 300 a avut aceeasi problema...sa fie volanta? am schimbat basculele de pe fata, toate 4, mai trebuie un cap de bara pe dreapta si bieletele antiruliu, dar tot se mai aude ceva, mai ales pe stanga..nu stiu de la ce naiba o fi... am schimbat filtrul de aer ( eu am sport)...imediat s-a simtit diferenta... rotile din spate stau o idee strambe..cred ca stiti la ce ma refer..asta de la ce naiba e si cum se remediaza? cand am intrat in bucuresti de pe autostrada, am incetinit de la 180...intai in viteza, si pe ultima portiune scoasa din viteza..s-a auzit un huruit ingrozitor...discuri? rulmenti? placute?(ink nu le-am schimbat) cred ca trebuie sa schimb discurile pe fata..mai au cam 2mm grosime:( usile se inchid destul de greu, trebuie trantite mai tare..o fi de la yale? la 180, apa s-a ridicat fix la jumate, de obicei sta cu 2mm pe ceas pana in jumate..am elice de dacie..banuiesc ca nu e o problema am facut schimbul de ulei...am scos jegul de aral si am bagat motulul..alt motor deja sa caut o pompa electrica de motorina de inj monopunct, la 0.8 bari sau ceva de genul pt motorina?..sa ajut in felul asta pompa directia imi merge f greu pt un servo, are lichid..furtunele sunt umede la capete..si ceva joc in directie... cand plec de pe loc se aude un sasait, ca si cum ar freca ceva, de la roata dreapta fata, care dispare dupa 2m..rulment, placute? sper ca nu v-am plictisit, thx -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
QUOTE (iulian518i) Radiatoarele poti sa le cureti si fara sa le dai jos de pe masina...cu jet puternic de aer bagat dinspre motor spre fata...de la un compresor de vulcanizare...cu multi bari
![]() ![]() Am dat si eu radiatorul jos aseara, ca nu am incredere in solutii rapide gen suflat aer/apa mai ales ca nu e loc dinspre motor spre radiator. Am luat radiatorul meu care arata f bine, dupa parerea mea, am pus intai dusul pe el cum ai spus si m-am ingrozit cand am vazut ce iese. Apoi, cand am crezut ca-i aproape gata, am scos "para" dusului si am pus direct furtunul . Alt jeg. Apoi am pus jet puternic, tinand degetul pe capatul furtunului. Alt jeg. Apoi cand credeam ca nu mai pot face nimic, am pus jetul alternativ, in spatele/in fata radiatorului. Alt jeg Dupa 3-4 ore :paranoid: s-au strans vreo doi pumni de nisip :eek: , restul - praf si musculite - s-or fi dus in canalizare. Dimineata m-am uitat la el si am constatat ca e mult mai aerisit dar tot mai are jeg. Am scos pietricelele timp de cateva minute, i-am mai dat un jet care n-a scos mare lucru si-am plecat la munca. Ma gandesc, oare merita sa incerc cu vre-un MrMuscolo or smth, sau sa-l montez asa cum e? Am incercat sa-i indrept elementii (tablitele) indoiti ici colo. Am constatat ca tablele prin care trece aerul nu sunt niste foi late cat latimea radiatorului, ci multe foite late de 1-2mm alaturate. Asa ca in locurile in care erau turtite la suprafata, obturand trecerea aerului, pur si simplu am rupt prima foita, care era indoita, celelalte din interior ramanand aproape neatinse ![]() Urmeaza radiatorul de AC ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 06:19 AM |