![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
cum se stabileste ca sunt probleme cu debitmetrul de aer? care sunt simptomele?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Daca ai sa o duci la tester cel care se ocupa de asta iti poate spune daca airmass-ul tau furmizeaza date eronate sau nu,exista un mod dinamoc de masurare ,in romana se numeste :(valori reale)cel putin asa se numeste la BOSCH gama KTS,iar acolo poti vedea ce presiune face masina ta ,adica ce boost ai pe instalatie si ce masa de aer intra in motor iar in functie de turatie si de boost se poate afla daca airmass-ul se afla in limite acceptabile sau nu,asa ca ar trebui sa te duci la un tester iar daca cel care iti face toata operratia asta se pricepe va fi bine .si asa il poti pune pe el sa iti constate iar daca nu este airmass-ul nu are cum sa iti i-a banii pe el.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 03:31 AM |