![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Vreau sa stiu daca cineva a montat aftermarket, pe un E 28 A.C., si daca intr-adevar, a facut cineva acest lucru, poate ne spune si costuri,timp de executie, amanunte. In ultima vreme se impune cu mare urgenta instalarea unui astfel de sistem, datorita temperaturilor foarte mari, acesta fiind si motivul pentru o eventuala despartire de model, nu neaparat de marca.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
daca tot sunt trei masini acolo cred ca trebuie sa iei si partea din bord.
mai sus sunt doua poze cu consola de e28 cu si fara aer. incearca sa iei totul si din interior. sunt destul de diferite si nu cred ca poti sa o adaptezi pe cea fara aer. la e28-ul meu (care are instalatie de aer), caldura e comandata electric din bord prin fixarea temperaturii pe cadranul ala. pentru a functiona corect trebuie sa functioneze electrovalva din compartimentul motor si senzorul de temperatura care e pe undeva pe langa piciorul stang. nu shtiu daca cele fara ac au toata instalatia asta. aerul conditionat e comandat de un buton care odata apasat porneste si ventilatorul lui separat din aeroterma de ac. (are ventilator separat de cel de la caldura). nu stiu cum functioneaza tot sistemul pentru ca nu am compresorul si radiatorul de ac montate pe masina. daca tot esti pe acolo incearca sa gasesti si o electrovalva noua de caldura pentru ca asta se mai strica din cand in cand si pe aici e cam scumpa. -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th August 2025 - 06:06 PM |