![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 850 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 31 Car: E92 325i Engine: 218CP ![]() |
A inceput sa bage aer rece numai cand masina este in mers.
Cand ma opresc la semafor incepe sa bage aer cald....cum plec de pe loc isi revine Vreo idee? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 90 Joined: 3-November 05 Member No.: 85 ![]() |
QUOTE (Darren) un contact slab iti arde siguranta. Si ti-am zis ca sunt 2 sigurante: pentru treapta 1 de viteza, si pentru full speed. Poate s-a ars doar aia de full speed. (daca tu vezi ca electroventilatorul se invarte)
Hold your horses. ![]() ![]() E vorba de E46 316i 1.9 Nu are vascocupla, are doar un electroventilator pe interior care raceste si motorul si freonul. Electroventilatorul e comandat de DME, nu mai exista relee de viteza, rezistente etc. DME ii zice in procente cat de tare sa se invarta, ii vine un semnal intre 1v si 5 volti si in functie de semnal, merge mai tare sau mai incet, nu are trepte fixe ca la E32/E34/E36. Inainte ventilatorul de clima primea semnal de la un sensor montat pe radiator. Acum senzorii de temperatura transmit la DME si DME-ul comanda mai departe. Ultima oara zicea de un huruit, probabil ca s-au uzat rulmenti sau ce are motorasul in el, si nu se mai invarte cat ii spune DME-ul. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 10:44 AM |