QUOTE (Darren)
un contact slab iti arde siguranta. Si ti-am zis ca sunt 2 sigurante: pentru treapta 1 de viteza, si pentru full speed. Poate s-a ars doar aia de full speed. (daca tu vezi ca electroventilatorul se invarte)
Hold your horses.

BMW-urile au mai evoluat de la ursuleti incoace.
E vorba de E46 316i 1.9 Nu are vascocupla, are doar un electroventilator pe interior care raceste si motorul si freonul.
Electroventilatorul e comandat de DME, nu mai exista relee de viteza, rezistente etc. DME ii zice in procente cat de tare sa se invarta, ii vine un semnal intre 1v si 5 volti si in functie de semnal, merge mai tare sau mai incet, nu are trepte fixe ca la E32/E34/E36. Inainte ventilatorul de clima primea semnal de la un sensor montat pe radiator. Acum senzorii de temperatura transmit la DME si DME-ul comanda mai departe.
Ultima oara zicea de un huruit, probabil ca s-au uzat rulmenti sau ce are motorasul in el, si nu se mai invarte cat ii spune DME-ul.