![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (kali) ultimul setup (e facut de vre-o doua saptamini): 163CP/5.500, 220Nm/3.500-5.500. afr ok
Din ce am inteles, valorile de mai sus reprezinta puterea si cuplul motorului, masurate la volanta. Kali, cand gasesti putin timp, explica-mi te rog cum reusesc baietii cu dyno sa masoare atat de exact puterea si cuplul motorului (la volanta). Pun intrebarea pentru ca, din ce stiu (n-am vazut insa niciodata unul "live") un dyno masoara puterea / cuplul la roti, iar pe baza acestei valori se poate aproxima puterea / cuplul la volanta pe baza unei estimari privind pierderile in transmisie. Cum se fac aceste estimari si cat de precise sunt? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 11:54 PM |