![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
cum se stabileste ca sunt probleme cu debitmetrul de aer? care sunt simptomele?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
din cate stiu eu, debitmetru masoara debitul de aer.
Singurul test pe care poti sa-l faci (in teorie) este sa verifici daca el mai indica ceva sau nu. Corectitudinea masuratorilor efectuate de debitmetru ar trebui testate pe un stand specializat in asa ceva, in care integrezi debitmetrul si instalatia sa pompeze aer prin el (cunoscand exact debitul de aer trimis prin debitmetru), iar pe conectorul debitmetrului sa existe un dispozitiv care poate interpreta masuratorile respective si sa le compare cu debitul de aer trimis exact de catre aparatul de pompat. Asa as testa eu in imaginatia mea un debitmetru. Cred ca doar bosch ar putea sa aiba asa ceva, dar nu cred ca in romania exista un stand de masurat debitmetrele (se merge mai mult pe ideea: "schimba-l, sa vedem cum merge". Daca cu noul debitmetru ti se pare ca merge mai bine, gata, e clar, vechiul debitmetru era stricat/indica eronat). Cand o sa vad stand de masurat debitmetre in romania, inseamna ca bosch si-a adus si stand de masurat debitul injectoarelor (de-abia astept, pentru ca doar dupa ce masori debitul si forma jetului produs de un injector poti lua decizia daca il schimbi, sau il cureti, in functie de cum se raporteaza capacitatile lui actuale la specificatiile date de producator +/- marja acceptata de fabricantul motorului). -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 02:59 AM |