![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
cum se stabileste ca sunt probleme cu debitmetrul de aer? care sunt simptomele?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
frate dust, ce zici tu acolo is alte treburi :retard:
pai daca imi pica masina in bot, as mai fi avut eu liniste la ora asta? ![]() turatia e constanta iar motorul nu "tuseste" de fapt nu inteleg ce vrei sa spui cu "tusea" respectiva... nu am mai auzit motoare "tusind" de pe vremea daciei di 83 a lu' taica-miu... am spus ca masina e dieselsi are sub 90 de mii, asta ori merge ori nu, nu prea are cum sa "tuseasca". din ce intrebi tu s-ar zice ca suspectezi un motor pe moarte sau un amestec necorespunzator de carburant. nu e cazul. cei care au mai condus masina nu observa diferentele de putere, dar mie mi se pare ca reactioneaza ca atunci cand ii pun o motorina slaba calitativ. desi nu se intampla, decat daca iau teapa pe la vreo benzinarie . dar sigur nu este de la motorina , pt ca folosind aceeasi motorina masina are reprize bune sau slabe, dupa bunul ei plac. precizez ca scaderea de putere probabil este undeva sub 10%. asta ar fi motivul care ma face sa cred ca e timpul pt un nou debitmetru. as fi interesat sa aflu care e modalitatea de a verifica daca acesta e ok sau trebuie schimbat. presupun ca se fac niste masuratori... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th July 2025 - 03:47 AM |