![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
QUOTE (Alfa) Nush sigur pentru ca mai am de bagat niste bani in masina si habar nu am ce finante o sa detin atunci.Cu diferentialu e tare rau cercuri misto rau si din cate am inteles pt ca l-am luat de pe ix e 45% blocant!
![]() cred ca te-au mintit. parca toate diferentialele de fabrica au 25%. diferenta e ca la ix nu e cu ambreiaje ci cu visc. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
frati bmw-isti imi zice si mie cineva care ar fi cel mai bun diferential de pus pe ursuletu meu? la un motor M20 de 2 L?
am acuma unul care ma satisface, motorul urca in ture repede si in viteza a doua merge pana la 80 km/h fara sa faca fitze dar ceva parca nu e cum trebuie... motorul se tureaza foarte repede in 5000 dupa care brusc incepe sa-i creasca si viteza foarte repede dar ma nemultumeste ca am un fel de lag adica masina nu prea ia viteza pana motorul nu sare in 5000, odata ajuns la 5000 sta acolo si masina incepe sa ia viteza si asa cum am zis o pot duce in treapta 2 pana la 80 kmh dar ma supara cum am zis lagul ala... kit ca nu ma plang ca am spart multe masini pe drum cu ea dar as prefera sa dispara lagul... -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 12:19 AM |