![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 36 Joined: 29-June 06 Member No.: 365 ![]() |
mi-am pus pe urs un motor de pisica din 91.am mers vreo luna fara probleme dupa care am simtit-o ca nu e in apele ei.am oprit si pe la busonul de la radiator scotea abur.am fost nevoit sa-i fac aerisirea .a intrat 8l de apa dupa care a mers bine.am verificat apa aproape zilnic.astazi am patit la fel.eram la stop si mi s-a oprit motorul.la fel...aburi pe la buson.de data asta au intrat vreo 3l de apa,dupa care a mers.stiu ca bmw are racire pe baza de apa dar chiar asa????nu e normal.recunosc ca indicatorul de apa din bord nu e legat in calculator,deci nu merge,dar oricum asta nu ar rezolva problema.radiatorul nu e spart,pe la furtune nu curge,totul e k.si totusi ceva e-n neregula....
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 36 Joined: 29-June 06 Member No.: 365 ![]() |
AM REZOLVAT!!!era vascocuplajul(pt cine nu stie ala ajuta la racirea motorului)Deci,cand apa depaseste o anumita temp.ala(vascocuplajul)care se prinde pe paleta de la radiator,se deschide si invarte paleta mai tare ceea ce ajuta la racirea motorului!
Daca(mai bine nu dar...)vi se intampla e bine sa verificati si asta. Piesa este foarte scumpa in general (450-600 ron)depinde de magazin,dar eu am gasit-o la un distrib.cu 320ron(noua)si manopera vreo 30ron,deci aveti grija sa nu o platiti dublu!!! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 08:52 AM |