hando
Jul 14 2006, 03:54 PM
mi-am pus pe urs un motor de pisica din 91.am mers vreo luna fara probleme dupa care am simtit-o ca nu e in apele ei.am oprit si pe la busonul de la radiator scotea abur.am fost nevoit sa-i fac aerisirea .a intrat 8l de apa dupa care a mers bine.am verificat apa aproape zilnic.astazi am patit la fel.eram la stop si mi s-a oprit motorul.la fel...aburi pe la buson.de data asta au intrat vreo 3l de apa,dupa care a mers.stiu ca bmw are racire pe baza de apa dar chiar asa????nu e normal.recunosc ca indicatorul de apa din bord nu e legat in calculator,deci nu merge,dar oricum asta nu ar rezolva problema.radiatorul nu e spart,pe la furtune nu curge,totul e k.si totusi ceva e-n neregula....
SUPERBEC
Jul 15 2006, 09:33 PM
deci nu iti merge ceasul de temp din bord?
daca il mai fierbi mult poate o sa mai schimbi un motor.rezollva problema cat mai repede si leaga ceasul de temp.
hando
Jul 16 2006, 11:28 AM
e nasol,ai dreptate.o sa rezolv cat mai repede,dar asta ma ajuta sa nu calez motorul ceea ce e k,dar de ce imi fierbe apa?sa ma duc pe la service-uri ma rupe la bani ca stii si tu cum sunt aia.te imbarliga de nu mai intelegi nimic.iar cand nu prea te pricepi (ca mine)poate sa-ti spuna ce vor ei ca tu crezi.si poate e un lucru marunt dar daca nu stii...ii crezi,si la sfarsit cand vine nota.....intelegi tu ce vreau sa spun.
cristic
Jul 16 2006, 09:20 PM
aceeasi problema o am si eu (cat de cat) in fiecare iarna (2 la numar pana acum) am patit la fel dispare apa/antigelul din sistemul de racire, completez si dupa aceea nu mai am probleme pana anul urmator cred ca odata pe an zona crepusculara se muta la mine in masina
TiL
Jul 17 2006, 02:45 PM
Cred ca sunt doar doua cauze posibile: termostat blocat, sau problema la chiulasa/garnitura chiulasa.
Dar ca sa poti face un diagnostic trebuie sa stii cum se comporta temperatura apei. Daca in anumite conditii (cand motorul nu e chinuit, afara-i frig) are obiceiul sa stea la jumatate, termostatul iese din calcul si ai o problema mai grava.
Uita-te daca scoate bule de aer/spuma in vasul de expansiune.
SUPERBEC
Jul 17 2006, 03:44 PM
vb cu gabita_fxn sau interceptor , ii dau ei de cap .
hando
Jul 18 2006, 01:01 PM
AM REZOLVAT!!!era vascocuplajul(pt cine nu stie ala ajuta la racirea motorului)Deci,cand apa depaseste o anumita temp.ala(vascocuplajul)care se prinde pe paleta de la radiator,se deschide si invarte paleta mai tare ceea ce ajuta la racirea motorului!
Daca(mai bine nu dar...)vi se intampla e bine sa verificati si asta.
Piesa este foarte scumpa in general (450-600 ron)depinde de magazin,dar eu am gasit-o la un distrib.cu 320ron(noua)si manopera vreo 30ron,deci aveti grija sa nu o platiti dublu!!!
hando
Jul 18 2006, 01:04 PM
oricum MULTUMESC MULT DE IDEI!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.