![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 36 Joined: 29-June 06 Member No.: 365 ![]() |
mi-am pus pe urs un motor de pisica din 91.am mers vreo luna fara probleme dupa care am simtit-o ca nu e in apele ei.am oprit si pe la busonul de la radiator scotea abur.am fost nevoit sa-i fac aerisirea .a intrat 8l de apa dupa care a mers bine.am verificat apa aproape zilnic.astazi am patit la fel.eram la stop si mi s-a oprit motorul.la fel...aburi pe la buson.de data asta au intrat vreo 3l de apa,dupa care a mers.stiu ca bmw are racire pe baza de apa dar chiar asa????nu e normal.recunosc ca indicatorul de apa din bord nu e legat in calculator,deci nu merge,dar oricum asta nu ar rezolva problema.radiatorul nu e spart,pe la furtune nu curge,totul e k.si totusi ceva e-n neregula....
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cred ca sunt doar doua cauze posibile: termostat blocat, sau problema la chiulasa/garnitura chiulasa.
Dar ca sa poti face un diagnostic trebuie sa stii cum se comporta temperatura apei. Daca in anumite conditii (cand motorul nu e chinuit, afara-i frig) are obiceiul sa stea la jumatate, termostatul iese din calcul si ai o problema mai grava. Uita-te daca scoate bule de aer/spuma in vasul de expansiune. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 04:28 AM |