![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 45 Joined: 13-July 06 Member No.: 382 ![]() |
Cat de fiabile sunt motoarele de BMW? Din punctul meu de vedere ,nu prea. In 10.000 km am bubuit 3 motoare la rechin . Primul a fost cel original de 1.6 carburatie care in 3 sapatmani(de forja) a facut bum. L-am schimbat cu unul pe injectie de 1.8 de ursulet care la fel dupa 2-3 saptamani de exploatare mai fortata a facut la fel bum. dupa In timpul cat se schimba motorul de 1.6 cu cel de 1.8 am imprumutat rechinul la un prieten care are M20 2.3. Dupa doar o saptamana ....bum. Dar se pare ca cel de 1.8i dupa ce a fost reparat rezista destul de bine, nu consuma ulei si deja are cel putin 20.000 km de utilizare dupa reparatie:).
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ai uitat sa spui cum au fost intretinute motoarele respective si cam in ce hal au fost "utilizate".
I principiu ai descoperit raportul fiabilitatii intre M10 si M20... M20 mi se pare mai putin fiabil decat M10. Dar daca vii si-mi spui ca i-au rupt cureaua de distributie, despre care nu stii cand a fost schimbata ultima data, atunci nu se pune. Nu poti sa iei un motor sa-l batjocoresti fara sa il intretii asa cum a spus tasu', BMW. Parerea mea e ca daca vrei un motor pe care sa te chinui la propriu sa-l omori, ia un M30, ai grija sa aiba ulei acceptabil (poate sa fie si romanesc, dar il schimbi mai des), apa sa fie la nivel si o sa cam imbatranesti pana moare ala. Intreaba-l pe george77. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 01:04 AM |