![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 2-June 06 Member No.: 329 ![]() |
ma tenta ideea sa elimin catalizatorul prin decuparea lui.
Ma gandeam ca poate obtin o respiratie "mai proaspata",dar pe de alta parte ma tem de consum. voi ce recomandati? ce beneficii am in plus si minus? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
nu vorbesc din carti: eu am scos catalizatorul nu la una, doua...ci mai multe masini, sport, limo, de oras ( 206, 1.4)..etc..la toate s-a simtit acelasi lucru:
creste elasticitatea motorului, in special la turatii mari; consumul dc nu scade ( la unele) , ramane acelasi; zgomotul este insesizabil mai mare la Mercedes E300, cu catalizator viteza max a fost 200 (trebuie 237)...galeriile erau translucide; am scos catalizatorul, era infundat de ziceai ca ce-i aia...acuma fuge..de ce oare? si la masinile cu 2 sonde se poate scoate, a 2a sonda are un rol minor..deci o puteti strapa fara probleme...la masinile la care am facut nu s-a simtit nimic Paul, nu mai vorbi din carti..sau mai bine zis, citeste-le atent, mai ales pe cele de motoare termice...contrapresiunea iti spune ceva? dc ai catalizatorul infundat rezulta ca nu mai ai evacuare,da? dc motorul nu are unde sa evacueze, automat rezulta alt regim de functionare, d-a dreptul puturos......si mai departe te las pe tine sa aprofundezi... -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 01:51 AM |