![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Cam din anii '70 incoace, au existat mereu anumite diferente intre modelele BMW pentru Europa si cele pentru America, din cauza diferentelor de legislatie rutiera si/sau mediu.
Ca urmare, americanii entuziasti (sau poate smecheri) care isi luasera BMW-uri incercau sa le "europenizeze", schimband unele componente specifice pietei americane cu cele spcifice pietei europene, pentru acelasi model. Faruri, stopuri, jante, bare, componente motor, etc. Ei bine, pentru a opri acest obicei (in urma carora masinile respective practic se indepartau de normele americane), BMW a emis recent un "buletin" conform caruia, daca esti in America si vrei sa comanzi piese de BMW specifice modelelor europene, trebuie sa ai unul din urmatoarele documente: - scrisoare justificativa de la un consulat al unei tari straine (pentru masinile europene ale consulatelor respective); - documente de import temporar de la Departamentul Transporturilor Statelor Unite (pentru masinile europene care sunt in regim de import temporar in US); - dovada ca masina (model european) a fost adaptata la normele americane de catre o firma autorizata, si corespunde integral acestor norme. Buletinul respectiv mai mentioneaza si o serie de componente de BMW-uri modele europene care nu pot fi comandate in America sub nici o justificare: lumini exterioare, frane, roti. He, he, he, incep si americanii sa traiasca viata in mod european. Adica, cu o multime de restrictii legislative stupide. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd July 2025 - 01:38 PM |