![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Cumpar Praguri,Spoler_e Fata si Spate pachet MTech M535I E28.
Ma intereseaza si un motor de 525 TDS din 93, 94 sau 95 max. Astept oferte. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Pai cel mai simplu pt tine , cred c-ar fi sa gasesti un turbo dupa un motor dezafectat, si sa-l pui pe masina ta!!! Insa parerea mea sincera, daca n-o sa pastrezi masina, modificarile astea nu-si au rost! Si zic asta datorita faptului ca legislatia e pe cale sa se schimbe, iar la banii pe care-i dai aici pe o masina + ce mai bagi in ea(fiindca e pe branci), te duci la Germania si-ti aduci un E 34 cu intercooler cu tot!!! ( aprox 200 E din '91-'93, full), care e incomparabil cu cele rulate in tara. Daca intr-adevar te gasesti in situatia , iremediabila, de-a fi bolnav dupa BMW-uri mai vechi(Florin stie!!!), atunci iti dorim sa ai spor la treaba!!! Oricum , dupa umila mea parere, BMW-ul E 28 e o masina cu multa personalitate, si ca ramane printre cele mai frumoase masini construite vreodata!!!! Nici nu se compara cu masinile noi!!!! Iar de vrei sa-i pui neaparat intercooler, intra pe 4tuning si-ai sa gasesti sigur ceva!!! Spor la.....modificat!!
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 10:40 AM |