![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Cumpar Praguri,Spoler_e Fata si Spate pachet MTech M535I E28.
Ma intereseaza si un motor de 525 TDS din 93, 94 sau 95 max. Astept oferte. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Eu unul nu v-as sfatui sa puneti TDS pe e 28, din cauza de fiabilitate , stiute fiind problemele pe care la are modelul asta, cauzate de electronica si numai.Vorbiti cu Florin- Interceptorul, daca vreti putere extra, si va va indica o solutie! Asa teorie......... Poti, teoretic cel putin, sa montezi intercooler, sa maresti presiunea in turbina, sa pui o a 2-a pompa , etc. In alta ordine de idei, nu cred ca se potrivesc prinderile la motor si cutie, iar de RAR, ce sa-ti mai spun? Ati intrebat daca puti monta asa ceva? Legat de intercooler, vedeti ca cilindreea de TDS e identica cu a celui de E 28, cu difirenta ca are montat intercooler(2443), iar oficial , varianta s-a numit 525 TDS!!!! Asa ca se pare ca numai prin montarea intercoolerului s-au castiogat aproape 30 CP(115-143).V-ati mai gandit si la alt aspect? Are loc motorul de E 34 pe E 28? Nu pun coada la topor, dar e bine de stiut inainte ce-ai de facut. Poate Robert ne va da o mana de ajutor.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 07:56 AM |