![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 8 Joined: 7-July 06 From: cluj-napoca Member No.: 373 ![]() |
am si eu un 316 coupe din 85 cu motor de 1.8 ......M10 cu carburator electronic care ma cam lasat, cred k cuiul ponto e dus k merge numai inecat.......am tot fost pe al mecanici fiecare cu alte pareri dar nici unu nu se baga sa repare carburatoarele alea..........si pana akum cea mai buna solutie mi sa parut sa o modific sa o trec pe injectie.......akuma ashe vrea shi eu nijte pareri de la cunoscatori k eu am mashina de 3 luni numai shi n-ash vrea sa o dau k imi place.....
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Alt sfat ar fi sa ai calculatorul si debitmetrul de la acelasi motor, deci ar fi bine sa cumperi un motor complet, cu tot ce-ti trebuie(asta daca nu cumperi un urs intreg). Mai departe ai doua variante: fie iti montezi in locul galeriei tale de admisie galeria cu rampa de injectoare fie ii schimbi si chiulasa. Chiulasa de la injectie difera de cea de la carburatie prin faptul ca are supapele mai mari(nu mi-a raspuns nimeni cat de mult difera functionarea motorului cu injectie cu supape mici fata de cel cu supape un pic mai mari; cum influenteaza acest"pic" comportarea si performantele motorului).
-------------------- 316
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 07:04 PM |