![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 8 Joined: 7-July 06 From: cluj-napoca Member No.: 373 ![]() |
am si eu un 316 coupe din 85 cu motor de 1.8 ......M10 cu carburator electronic care ma cam lasat, cred k cuiul ponto e dus k merge numai inecat.......am tot fost pe al mecanici fiecare cu alte pareri dar nici unu nu se baga sa repare carburatoarele alea..........si pana akum cea mai buna solutie mi sa parut sa o modific sa o trec pe injectie.......akuma ashe vrea shi eu nijte pareri de la cunoscatori k eu am mashina de 3 luni numai shi n-ash vrea sa o dau k imi place.....
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
QUOTE (rroller) cred k cuiul ponto e dus k merge numai inecat.......am tot fost pe al mecanici fiecare cu alte pareri dar nici unu nu se baga sa repare carburatoarele alea..........si pana akum cea mai buna solutie mi sa parut sa o modific sa o trec pe injectie.......akuma ashe vrea shi eu nijte pareri de la cunoscatori k eu am mashina de 3 luni numai shi n-ash vrea sa o dau k imi place.....
![]() Eu ma confrunt cu problema asta de cam 9 luni, adica de cand am masina, timp in care am mai luat 2 carburatoare identice cu cel original, plus alte experimente cu carburator de dacie si nimic. Acum consum cam 18% desi motorul pare ca functioneaza foarte bine. Sfatul meu e sa nu faci greseala mea, sa-ncerci alte carburatoare...(lasa-ma pe mine s-o fac) si daca ai posibilitatea, pune-i injectie. -------------------- 316
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 07:04 PM |