![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
dupa ultimele citeva luni de design si instalarea unui compresor mecanic pe un motor M43Tu, am ajuns la concluzia ca ma pot gindi la ceva mai serios .. sau, pe principiul - ca sa ajungi la rezultate majore, tb sa pleci de la premise solide
![]() asa ca m-am hotarit sa incerc sa fac o "chestie" ceva mai spectaculoasa decit un motor de 100CP sa faca 165CP ... mai specific, sa ma apuc sa "komit" un motor de vre-o 3.0l .. ceva de genul: dintr-un M54B30 sa scot vre-o 350-380CP la o putere de genul asta, tractiunea spate (simpla) nu va permite un transfer klumea al cuplului la roata .. si am inceput sa ma gindesc la un 330xi .. ei, acum apare dilema : vind 316i-le .. dar cam cit ar face? sau sa-l vind cu sau fara compresor ? -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
si cu compresoru ce vrei sa faci? are debit sa il pui pe un 330 ?
daca tot poti sa faci leasing la sume maricele baga direct la un m3 e46 pretul e oarecum apropiat de 330... si nici sa nu te gandesti la 330ix... 4x4= no fun si nu cred ca rezista transmisia peste 300 de cai pana una alta 8500 este foarte posibil sa iei pe masina, am vazut un 316 din 99 la 9500 in timisoara si era cheala. -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 07:28 AM |