![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
dupa ultimele citeva luni de design si instalarea unui compresor mecanic pe un motor M43Tu, am ajuns la concluzia ca ma pot gindi la ceva mai serios .. sau, pe principiul - ca sa ajungi la rezultate majore, tb sa pleci de la premise solide
![]() asa ca m-am hotarit sa incerc sa fac o "chestie" ceva mai spectaculoasa decit un motor de 100CP sa faca 165CP ... mai specific, sa ma apuc sa "komit" un motor de vre-o 3.0l .. ceva de genul: dintr-un M54B30 sa scot vre-o 350-380CP la o putere de genul asta, tractiunea spate (simpla) nu va permite un transfer klumea al cuplului la roata .. si am inceput sa ma gindesc la un 330xi .. ei, acum apare dilema : vind 316i-le .. dar cam cit ar face? sau sa-l vind cu sau fara compresor ? -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
da, asta cam asa e ...
ideea ar fi ca oricum E36 e un sasiu invechit - si oricum in 1-2 ani va trebui sa ma orientez spre un sasiu mai solid (E46 sau ceva de genul asta) acum, problema se pune vis a vis de cit as putea scoate pe masina : 8.500E - fara compresor, unichip, intercooler, regulator , etc ... ar fi un pret indecent ? masina e din '99 nov, are tot ce se punea pe 316i compact la vrea aia (AC, scaune reglabile si incalzite, piele, electrice, ABS, ASC+T, 4 SRS, etc) + am pus eu pe ea: linia audio (pioneer + boxe DLS), discuri ventilate de 286mm fata (cu tot sistemul de frinare de pe 325i), arcuri H&R + amortizoare Sachs (spate noi, fata - ar cam fi de schimbat) + gume 4*Pirelli P6000 205/15 (vara) 4* Pirelli Snowsport 190 195/15 (iarna). -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 03:37 AM |