![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
dupa ultimele citeva luni de design si instalarea unui compresor mecanic pe un motor M43Tu, am ajuns la concluzia ca ma pot gindi la ceva mai serios .. sau, pe principiul - ca sa ajungi la rezultate majore, tb sa pleci de la premise solide
![]() asa ca m-am hotarit sa incerc sa fac o "chestie" ceva mai spectaculoasa decit un motor de 100CP sa faca 165CP ... mai specific, sa ma apuc sa "komit" un motor de vre-o 3.0l .. ceva de genul: dintr-un M54B30 sa scot vre-o 350-380CP la o putere de genul asta, tractiunea spate (simpla) nu va permite un transfer klumea al cuplului la roata .. si am inceput sa ma gindesc la un 330xi .. ei, acum apare dilema : vind 316i-le .. dar cam cit ar face? sau sa-l vind cu sau fara compresor ? -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Era normal sa (ti) se intample asa
![]() Cand ai 100CP si vrei 180 ti se pare ca iti vor ajunge o vesnicie.. dar nu prea se intampla asta Iti iei masina de 180 si o duci la 240-260, dar nici astia nu-ti ajung.. Ce as face io in locul tau: ma uitam zilele astea pe mobile.de dupa M3 si M5.. Ei bine, un M5 e (mult) sub 20.000E, cu putin norok ajungi la un pret final (in RO) de ~20-22.000 (taxele ies vreo 4400E) Cei 400CP iti vor ajunge probabil o buna bucata de timp.. ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 11th August 2025 - 10:06 AM |