![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 329 Joined: 16-November 05 Member No.: 99 Car: e46 316i Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP ![]() |
cam trebuie sa schimb curele de la alternator si alte chestii de pe acolo... cam cat costa din experienta voastra chestiile alea (adica curele si role de intindere)? Din ce stiu eu noi avem distributie cu lant deci trebuie schimbate doar curelele de la alternator si eventual aer conditionat si ce mai e pe acolo... Eu am e46/ 1.9 din 2000...
![]() Apropos, e pe acolo vre-o garnitura ceva de unde ar putea iesi ulei de la motor sau oricare alt lichid?... ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 329 Joined: 16-November 05 Member No.: 99 Car: e46 316i Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP ![]() |
e posibil de acolo sa fie ca asa banuiesc si eu...
![]() si ca tot vorbeam pe aici, am 2 cauciucuri BF Goodrich de vanzare... Sunt model de vara Profiler 2 ... sunt noi aproape... fix 2000 de km am cu ele, au inca garantie fiind luate acum 1 luna jumate... as vrea 4 milioane pe amandoua (pretul lor este de 7,5 milioane noi)... ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 09:51 AM |