![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
L-as vinde pt a lua ceva mai mare tot BMW,as vrea sa va dati si voi cu parearea in legatura cu pretul ,eu l-as da cu 3500-3700E,masina nu prea are dotari in afara de trapa oglinzi electrice si check control nu mai are nimic.In rest e vopsita,are M tech 1 blocant de 4,10(am si diff original) scaune sport(e 4 usi
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da, M30 impinge bine , iar oldschool poate fi mai ieftin decat new age. M30 e poate cel mai fiabil motor de BMW, cel putin eu cred ca-i cel mai fiabil, cu fratele mai mic, M10, in preajma.
M50 e mai avansat tehnologic, dar tehnologia costa, mai ales cand au trecut anii peste ea si trebuie s-o repari. Dar mai sunt si alte considerente: consumul (cu toate ca am auzit de 535 cu 14,x% in Bucuresti, valoare pe care chiar am vazut-o pe computerul lui de bord), alte taxe, asigurari. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th July 2025 - 10:13 AM |