![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 329 Joined: 16-November 05 Member No.: 99 Car: e46 316i Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP ![]() |
cam trebuie sa schimb curele de la alternator si alte chestii de pe acolo... cam cat costa din experienta voastra chestiile alea (adica curele si role de intindere)? Din ce stiu eu noi avem distributie cu lant deci trebuie schimbate doar curelele de la alternator si eventual aer conditionat si ce mai e pe acolo... Eu am e46/ 1.9 din 2000...
![]() Apropos, e pe acolo vre-o garnitura ceva de unde ar putea iesi ulei de la motor sau oricare alt lichid?... ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 329 Joined: 16-November 05 Member No.: 99 Car: e46 316i Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP ![]() |
nu pot spune asta doar ca e mai prafuit in zona aia si usor umed... nu stiu daca e de acolo sau daca sare de undeva de jos... intreb ptr ca nu am umblat niciodata pe acolo... si apropos, cat te-au costat pe tine bucsele de bascula fata ca alea trebuiesc obligatoriu schimbate si chiar vreau sa ma duc azi sa-mi iau setul si nu am idee ce sa iau...
![]() -------------------- e46 316i 1895 cmc M43B19 black
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 09:50 AM |