![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
L-as vinde pt a lua ceva mai mare tot BMW,as vrea sa va dati si voi cu parearea in legatura cu pretul ,eu l-as da cu 3500-3700E,masina nu prea are dotari in afara de trapa oglinzi electrice si check control nu mai are nimic.In rest e vopsita,are M tech 1 blocant de 4,10(am si diff original) scaune sport(e 4 usi
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Si eu l-am sfatuit tot 525 24v. Inafara faptului ca e un motor mult mai nou si dpdv al anului de fabricatie dar si al tehnologiei folosite (tehnologia folosita la 3.5 n-are nici o legatura cu cea de pe 2.5 24v) ofera aproape aceeasi putere pentru un consum mult mai mic. 3.5 e deja oldschool si pentru oldschool e nevoie de bani.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th July 2025 - 05:10 PM |