![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Am o problema cu stopurile: tabla care reprezinta un fel de cablaj pentru circuitul intern al stopurilor s-a desprins din niturile de plastic, a facut joc, contact imperfect, whatever, si in dreptul contactelor cu becurile de frana s-a topit. Adik eu nu prea am stop pe frana pe unul din ele, decat daca scot becul, mai indoi putin lamelele de la fasung, si "reparatia" tine vreo 2 zile. Norocul meu ca am eleron cu stop pe frana format din multe becuri, deci deocamdata nu reprezint un pericol public.
Am 3 optiuni si nu stiu ce sa fac ca sa rezolv: sa cumpar 2 stopuri SH (am vazut pe 4tuning la preturi intre 100 si 150ron), sa cumpar 2 stopuri noi turcesti (model M, cu semnal alb) la 500ron, sau sa cumpar 2 stopuri cu leduri la vreo 700ron. Voi ce ati face? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Exista 3 posibilitati:
1. daca nu ai bani, alege sh; 2. daca dispui de mai multi bani alege de M;(alegerea mea)... ![]() 3. daca ai si mai multi bani, ia-le pe cele cu leduri; -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd July 2025 - 02:18 AM |