![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Am o problema cu stopurile: tabla care reprezinta un fel de cablaj pentru circuitul intern al stopurilor s-a desprins din niturile de plastic, a facut joc, contact imperfect, whatever, si in dreptul contactelor cu becurile de frana s-a topit. Adik eu nu prea am stop pe frana pe unul din ele, decat daca scot becul, mai indoi putin lamelele de la fasung, si "reparatia" tine vreo 2 zile. Norocul meu ca am eleron cu stop pe frana format din multe becuri, deci deocamdata nu reprezint un pericol public.
Am 3 optiuni si nu stiu ce sa fac ca sa rezolv: sa cumpar 2 stopuri SH (am vazut pe 4tuning la preturi intre 100 si 150ron), sa cumpar 2 stopuri noi turcesti (model M, cu semnal alb) la 500ron, sau sa cumpar 2 stopuri cu leduri la vreo 700ron. Voi ce ati face? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Eu am 3 motive pentru care as alege stopurile originale, second-hand:
1. Masinile mai vechi arata mult mai bine (si chiar valoreaza mai mult) stock. 2. Calitatea pieselor "aftermarket" este, de regula, inferioara pieselor originale. Deseori, chiar atunci cand compari aftermarket noi cu originale second-hand (vezi experienta mea foarte recenta cu demarorul). Lucru valabil in special in cazul pieselor care nu se uzeaza in mod curent. 3. Piesele second-hand sunt, de regula, mai ieftine. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd July 2025 - 02:17 AM |