![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Ma tot gandesc ca dupa 1 ianuarie 2007 sa imi aduc din Germania un E36. E masina la care am visat din anul 1 de facultate, adica acum 11 ani (cum trece vremea...).
Ma gandesc de ceva timp la 320i cu 4 usi. As vrea sa fie cat mai nou, dar din pacate am inteles ca doar pana in 1995 au motorul m50, cele mai noi avand motorul m52 despre care am inteles ca nu ar fi recomandat (din cauza nikasil-ului din care e facut blocul motor). Si as vrea ca masina sa fie din 98 sau 97 maxim, ceea ce ar insemna m52 ![]() Cealalta optiune la care ma gandesc e 318is (care e numai coupe din cate mi-am dat seama). Faptul ca e coupe nu ma incanta, as prefera 4 usi. Dar E36 coupe arata mult mai bine decat E36 in 4 usi, asa ca se compenseaza. Avantajul la 318is ar fi ca poate fi din 98 sau 97, ca motorul e fie m42, fie m44, motoare care nu am auzit sa aiba vreo problema cum e cea de la m52. Din anunturile vazute am constatat ca cele mai vechi au motorul m42 de 1796 cmc, iar cele mai noi au motorul m44 de 1895 cmc, ambele avand 140 CP. Deci probabil as lua un 318is cu motorul m42. Diferenta de performanta intre cei 140 CP de la 318is si cei 150 CP de la 320i pare destul de mica (de ex. viteza maxima difera doar cu 1km/h din ce-am citit), si e compensata de consumul urban mai mic cu aproape 1 litru pentru 318is (din datele din anunturile de pe mobile.de). Totusi, 320i-ul are motor in 6 cilindri, care mi se pare mai atractiv decat cel in 4 cilindri de la 318is. Dotarile celelalte par a fi la fel pentru 320i si 318is, de aceea nu le pun in discutie. Taxa de inmatriculare e si ea destul de apropiata la cele 2 modele, potrivit proiectului de lege despre care s-a discutat si aici pe forum. Greu de ales intre cele 2 modele... Voi ce ati alege? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
QUOTE (316i) Diferenta de greutate dintre 4cyl si 140HP si 6cyl si 150HP n-o pui la socoteala?
![]() Personal ca motor as alege oricand M42/M44 fatza de M50. Imi place mult mai mult coupe-ul decat sedan. :nod: Diferenta e greutate e de 40 kg intre cele 2 masini, diferenta ce vine intr-adevar de la diferenta de greutate dintre motoare (34-36kg). Totusi, nu mi se pare atat de semnificativa, dar are si ea importanta ei. 320i iese in avantaj insa. http://www.bimmerforums.com/engine_faq/ M42 Straight 4 cylinder DOHC 16V. 1989-1996. 100kg 220lbs Used in E30 and E36 318is, Z3 1.8 (138-142bhp) M44 Straight 4 DOHC 16V. 1996 on. 102kg 225lbs Used in E36 318iS, Z3 1.9 (142-150bhp) M50/M50TU Straight 6 DOHC 24V/Straight 6 DOHC 24V with Single VANOS. 1989-1998. 136kg 299lbs Used in E36 320i/325i, E34/39 520i/525i, Variation of this was used in the Early US E36 M3 2.0 (150bhp), 2.5 (192bhp), 3.0 (240bhp) Sometimes referred to as S50US. Engine shares more common parts with M50 than Euro S50, but is a motorsport engine. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 08:18 AM |