![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Saptamana trecuta am fost sa-mi fac ITP-ul si mi-au dat noxele rau de tot.. (mi-a aratat ala o foaie cu valorile care cica erau prea mari, da nu prea am inteles mare lucru) - cert e ca nu era de trecut ITP-ul cu noxele alea..
![]() ideea e ca masina merge rotund si f. frumos (cred ca niciodata nu a mers asa bine de cand o am), relantiul sta fix pe la 7-800ture, trage bine rau :unibrow: , consumul e ok (pt masina asta 16+ oras, 9+ afara).. eu banuiesc ca e de la chip, ca am observat (defapt altii au observat) ca imi da cu fum la turatii mari (5000-7000) si inainte fara chip nu (cred) facea asta.. la chip nu prea as vrea sa renunt ca merge prea tare, parca e alta masina.. nu se poat regla cumva noxele astea? pe mine nu ma deranjeaza, da nu stiu, mi-e sa nu-i dauneze cumva motorului.. la itp mi-a zis mecanicu "pai normal, daca ai scos catalizatorul si ai pus ditamai toba cu 2 iesiri" :retard: masina n-a avut catalizator si toba e cat se poate de stock cu 2 iesiri cum au toate 325-urile.. :retard: |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
La mine acum un an si ceva noxele au depasit scala... Prima data n-au fost atenti si au zis ca nu merge bine aparatul (eram primul in ziua respectiva). Dupa aia au facut testul din nou si au vazut ca creste, creste si tot creste pana trece peste scala si apar 2 minusuri in loc de cifre.
Am vrut sa merg sa fac un reglaj la injectie, dar cel de la ITP mi-a zis ca daca motorul merge bine sa nu-l dereglez, ci sa vin sambata :ninja: sa facem din nou testul. Si ca sa vezi, sambata am trecut testul :ninja:, fara sa fie nevoie sa intre masina la aparatul de testat noxele. Intre timp am descoperit ca un cilindru nu functiona la relanti (tragea aer fals pe langa injector - daca scoteam fisa de pe bujia de la cilindrul 1 mersul motorului nu se schimba, semn ca nu functiona acel cilindru) si am rezolvat problema, acum cred ca nu as mai trece de scala la testul de noxe. As fi curios ce rezultat as obtine acum la un test de noxe, mai ales ca intre timp am bagat surubelnita in reglajul de amestec la relanti si am mai saracit amestecul. Nu cred ca trebuie sa iti faci griji pentru motor, Florin, daca nu treci testul de noxe. Nu are de ce sa pateasca ceva. Cred ca ti-ar prinde bine o curatare a injectoarelor. La mine pe K-Jetronic nu se pot curata din pacate. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th August 2025 - 05:23 PM |