![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Saptamana trecuta am fost sa-mi fac ITP-ul si mi-au dat noxele rau de tot.. (mi-a aratat ala o foaie cu valorile care cica erau prea mari, da nu prea am inteles mare lucru) - cert e ca nu era de trecut ITP-ul cu noxele alea..
![]() ideea e ca masina merge rotund si f. frumos (cred ca niciodata nu a mers asa bine de cand o am), relantiul sta fix pe la 7-800ture, trage bine rau :unibrow: , consumul e ok (pt masina asta 16+ oras, 9+ afara).. eu banuiesc ca e de la chip, ca am observat (defapt altii au observat) ca imi da cu fum la turatii mari (5000-7000) si inainte fara chip nu (cred) facea asta.. la chip nu prea as vrea sa renunt ca merge prea tare, parca e alta masina.. nu se poat regla cumva noxele astea? pe mine nu ma deranjeaza, da nu stiu, mi-e sa nu-i dauneze cumva motorului.. la itp mi-a zis mecanicu "pai normal, daca ai scos catalizatorul si ai pus ditamai toba cu 2 iesiri" :retard: masina n-a avut catalizator si toba e cat se poate de stock cu 2 iesiri cum au toate 325-urile.. :retard: |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
puterea se da din avans si noxele se regleaza de pe debitmetru de acolo se pot face ajustarile si de pe clapeta daca ai surub si acolo
testul de la rar se face la relanti si se pot modifica niste parametri si nu o sa influenteze cum fuge masina tu neavand limitare la relanti probabil nu este schimbat nimic iar referitor la fum depinde de care albastru e ulei negru e benzina prea multa daca e negru nu ai de ce sa te sperii e mai bine mai ales cand ii dai in gusa -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th August 2025 - 05:22 PM |