IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Bordurile vechi si noi
TiL
post Jun 14 2006, 05:25 PM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Deci bordurile, cu accent pe prima silaba tongue.gif

QUOTE (316i)
QUOTE (TiL)
Da, altfel nu-l luam. L-am testat pe loc.
Intr-un timp asa se comporta si al meu, mergea aleator. Apoi, o bucata buna de vreme a mers bine, dar vineri s-a hotarat sa nu mai mearga si m-am saturat, mai ales ca am dat un pic in fiert motorul fara sa-mi dau seama...

Chestii interesante la bordul asta "nou":
- ledurile SI sunt mai putine, e un singur led rosu.  
- cand pun contactul se aprind toate becurile rosii din dreapta jos (incarcare, presiune ulei, frana de mana-chiar daca nu-i trasa, frane-lichid?). Dupa ce pornesc motorul se sting toate. Becurile de la placutele de frana si abs sunt scoase.
- in spatele turometrului are un "codiersteker" care se infige in cativa pini de pe placa de baza. In plus stekerul asta are un plastic lung in capul caruia scrie '08' inscriptie vizibila de la sofer printr-o gaurica facuta in cadranul turometrului. Ce dracie o mai fi si asta? Turometrul nu-mi merge din alte cauze, asa ca nu stiu daca ar afisa corect, dar avand in vedere faptul ca bordul vine de pe 524td, cred ca ar merge ok.


Daca sunt mai putine led-uri e posibil ca bordul sa fie mai nou decat cel care-l aveai tu.
E normal sa se aprinda toate becurile rosii cand pui contactul si dupa aia sa se stinga. laugh.gif
Codingplug-ul despre care vorbesti le spune ceasurilor ce fel de motor ai:4cyl, 6cyl, si alte detalii picante. Fara un coding plug corect ceasurile nu vor functiona corect. Pune codeplug-ul din ceasurile tale in ceasurile noi.


Da, bordul e mai nou.
O fi normal ca toate sa se aprinda la masinile mai noi, eu pana acum am avut BMW-uri pre 1987 iar la astea nu mi se arindeau toate... Sau poate erau defecte, dar nu cred.

Bordul meu vechi (1983) nu avea coding plug. Era special pentru diesel, (scria pe cip-ul din interior), iar diesel exista pe atunci doar in 6 cilindri. Cred ca in '87 platforma era comuna pentru benzina si motorina, motiv pentru care era necesar coding plug-ul.

Oricum, bordul vechi si cel nou sunt total diferite in interior, practic cel nou inglobeaza pe placa de baza functiile care inainte erau pe alta placuta. Placuta aia avea acumulatorii, cip-urile etc, acum nu mai exista. Acumulatorii sunt butoiase scurte de 3V, nu R6 de 1,x volti, ca inainte.

Identice s-au pastrat doar carcasa neagra din fata si ceasul vitezometrului , care e gradat diferit, doar din 50 in 50 km/h la cel nou fata de 25 la cel vechi, dar intra perfect in locul celuilalt.

Partea buna la asta nou e ca dupa ce desfaci suruburile, bucata cu ceasurile si placa de baza nu e atat de maleabila, cum era la cel vechi - nu mai risti sa-l indoi periculos de mult.

M-a mai mirat o chestie: nemtii au uitat (?!) sa puna bec pentru rosul de la indicatorul de temperatura. Am lipit unul dar n-am incercat sa vad daca merge.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
TiL
post Jun 15 2006, 05:35 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Da, cablul ala il suspectez, de la conector in jos.

Nu cred ca a existat indicator de consum la 524, fiind injectie mecanica, fara computer.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic
- TiL   Bordurile vechi si noi   Jun 14 2006, 05:25 PM
- - ve   Sa inteleg ca turometrul nu functioneaza nici cu b...   Jun 14 2006, 06:58 PM
- - TiL   mda, la vechiturile pe care le-am avut pana acum s...   Jun 14 2006, 08:18 PM
- - ve   Nu am reusit sa urmaresc cablul care da semnal la ...   Jun 15 2006, 04:54 PM
- - TiL   Da, cablul ala il suspectez, de la conector in jos...   Jun 15 2006, 05:35 PM
- - ve   Si euma gandesc ca e greu de calculat consumul ins...   Jun 15 2006, 06:00 PM
- - TiL   ABS maybe?   Jun 15 2006, 06:40 PM
- - George77   Eu din cate stiu semnalul pt turometru la diesel v...   Jun 15 2006, 07:11 PM
- - ve   Nu am ABS. Oricum eu am vazut la un e28 cu abs ca ...   Jun 15 2006, 08:09 PM
- - TiL   Forjel, nu sunt suta la suta sigur, dar firul ala ...   Jun 15 2006, 08:22 PM
- - vsimon   Senzorul de la turometru de afla sub electromotor ...   Jun 23 2006, 08:06 AM
- - ve   in sfarsit o informatie clara despre turometru la ...   Jun 23 2006, 08:42 AM
- - vsimon   La mai multe motoare am vazut ca lipseste....o sa ...   Jun 23 2006, 08:47 AM
- - vsimon   iata si pozele.....la senzor nu am reusit sa bag a...   Jun 23 2006, 09:34 AM
- - TiL   mda, sorry ca nu v-am updat-at. Sambata am dat jos...   Jun 23 2006, 02:25 PM
- - vsimon   huruitul se poate sa fie si din cutia de viteze......   Jun 23 2006, 02:49 PM
- - TiL   Si eu inclin spre cutie... zgomotul se aude mai ta...   Jun 23 2006, 03:58 PM
- - ve   nu e cumva rulmentul de presiune? mi se pare mai c...   Jun 23 2006, 04:33 PM
- - vsimon   prima data verifica uleiul din cutia de viteze.Rul...   Jun 23 2006, 04:48 PM
- - Rotti   QUOTE (TiL)Si eu inclin spre cutie... zgomotul se ...   Jun 23 2006, 06:30 PM
- - TiL   Am schimbat uleiul din cutie. Poate ca rulmentu-i ...   Jun 23 2006, 07:01 PM
- - Rotti   QUOTE (TiL). O alta sugestie data de un amic care ...   Jun 23 2006, 10:56 PM
- - 84 HOT   si la mine huruie cand nu apas pedala de ambreiaj,...   Jun 24 2006, 05:07 PM
- - TiL   QUOTE (84 HOT)La mine scutura si suna putin intere...   Jun 25 2006, 12:55 PM
- - 84 HOT   Da cred ca asa ii spune, mi-au aratat-o si mie la ...   Jun 29 2006, 02:47 AM
- - TiL   QUOTE (TiL @ Jun 14 2006, 05:25 PM) Acumu...   Jan 22 2007, 05:41 PM
- - manole74   Poate parea prosteasca intrebarea mea. Se potrives...   Jan 25 2007, 12:49 PM
- - TiL   De E30 in nici un caz. Si 99% nici cel de E34 nu m...   Jan 25 2007, 12:54 PM
|- - shtef   cate baterii au fost de schimbat? si cat a costat ...   Jan 25 2007, 09:52 PM
|- - manole74   QUOTE (shtef @ Jan 25 2007, 09:52 PM) cat...   Jan 25 2007, 10:34 PM
- - TiL   Da, sunt doua bucati acumulatori R6 sau baterii ma...   Jan 26 2007, 03:21 PM


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th June 2025 - 02:24 PM