![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
ultimul setup (e facut de vre-o doua saptamini): 163CP/5.500, 220Nm/3.500-5.500. afr ok !
schema: fizic aceiasi (inj M44 + extrainjector de lancia), presiune in rampa 3-4.5 in f de presiunea din admisie. noutatea: masina taie scinteia la 5.500 (sau uneori chiar mai jos - la 5.400) ... cu afr-ul am rezolvat cu unichip-ul - am fentat valoarea lambda si ECU "vede" permanent 14.7, chiar daca real e 12.5 ![]() pe de alta parte, dupa 5.000 rpm ecu nu mai intelege ce-i cu valorile (neplauzibile) raportate de debitmetru si intra in "limp mode" - dupa care mai sta un pic pana se dezmeticeste, dupa care taie scinteia ... ce urmeaza sa-i mai fac e sa "clampez" debitmetrul - adica dupa o anumita valoare citita sa incep sa alterez semnalul (iar chestie complicata ...) ultimele chestii comandate: 1. o clapeta de by-pass electrica de MB C200Kompressor - imi va permite sa fac multe manareli ... de pilda sa maresc raportul de fulii, sa fac boost mai mare in ture joase, iar sus, unde presiunea devine prea mare sa deschid incet by-pass-ul - pt a tine presiunea constanta .. 2. un afr meter stand alone innovative -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 09:34 AM |