![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 2-June 06 Member No.: 329 ![]() |
ma tenta ideea sa elimin catalizatorul prin decuparea lui.
Ma gandeam ca poate obtin o respiratie "mai proaspata",dar pe de alta parte ma tem de consum. voi ce recomandati? ce beneficii am in plus si minus? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
QUOTE (paul) QUOTE (Iulika0069) QUOTE (paul) Catalizatorul nu afecteaza viteza de curgere a gazelor. Si nici debitul. Viteza de curgere depinde doar de debit si de arie.
Chiar daca prin absurd s-ar modifica viteza de curgere, concentratia de CO2 oricum ar ramane aceeasi. Crezi ca daca largesti / ingustezi toba modifici CO2 ? Modificand evacuarea sa fie mai putin restrictiva, se va modifica/mari si volumul de gaze pe unitatea de timp pe care il poate evacua motorul Iar sonda probabil citeste niste valori de N ori pe secunda, iar valorile astea ii vor iesi mai mari decat inainte, la o anumita turatie Daca senzorul de O2 nu functioneaza asa, atunci rationamentul nu e corect Pleci de la o premisa eronata. Cantitatea de gaze evacuate de un motor nu depinde deloc de evacuare !. Evacuarea doar le evacueaza, nu pe produce, nu le modifica ![]() Cantitatea de gaze arse depinde DOAR de procesul de ardere din motor. nu va mai chinuiti nu o sa inteleaga.. eu m-am convins de ceva vreme p.s. cum sa se modifice tocmai volumul .. muhahahhaha -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th July 2025 - 02:19 AM |