![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
![]() ![]() ![]() nu aruncati cu pietre! e pt sotia mea ![]() multumes celor care au votat in poll-ul octavia versus astra F. eram hotarati sa luam o skoda octavia, dar cea din showroom s-a dat cu cateva ore inainte de a ne hotari noi sa o luam. pe comanda vine in 2 luni sau mai mult, asa ca am cautat altceva. si am gasit o ASTRA H 1.7 cdti 101 cp pe stoc la Piatra Neamt. sotiei i-a placut masina, am facut un drive test cu una asemanatoare si gata. marti o putem lua. aici apare insa problema: dealer-ul ne-a spus ceva de genul " cum o inveti asa o ai", ceea ce ne-a cam derutat. nu e primul diesel pe care il avem , dar e primul pe care il luam "de nou". concret: exista un anumit mod de a conduce masina astfel incat viitorul comportament sa fie afectat sau nu? am auzit mai multe persoane discutand despre acest lucru, insa pareri oarecum contradictorii. unii erau de parere ca "trebuie sa o calci , sa o <inveti> mai intepata, altii ca trebuie sa o menajezi la inceput, clasicul <rodaj> de pana in 3000 rpm. sincer parerile astea mi se par un pic absurde, dar va intreb si pe voi, nu vreau sa fac o greseala si sa nu ascult sfaturile altora. precizare: stiu cum se conduce un diesel, nu ma refer la subturari sau la acceleratii sub 1500 rpm. vreau doar sa stiu daca exista un regim de mers recomandat pt primii km ai masinii. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
astept o bucatzica de fier pt aripa interioara stanga, undeva intre lonjeron si telescop. asta e numai pe original si o astept de vreo saptamana deja.
in rest cam astea sunt piesele: airbag volan parbriz capota motor aripa dreapta +stanga aripa interioara stanga ( asta care intarzie ![]() suport radiator radiator air con radiator motor faruri EGR masca ( nari) bara fata M proiectoare diversi senzori suporti motor amortizoare bara fata ( niste telescoape mici de care se fixeaza bara ) curele, diverse piese de plastic ... marea majoritate sunt venite, de altfel masina e facuta" la rece", adica sunt montate aripi, capota, radiator dar astept acum sa vina bucata aia de tabla. cand va ajunge, vor trebui demontate toate celelalte piese care acum sunt fixate provizoriu. ar fi cam 3 zile de lucru + vopsitorie = 1 saptamana. dar deocamdata stau pe loc... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 04:25 AM |