![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 2-June 06 Member No.: 329 ![]() |
ma tenta ideea sa elimin catalizatorul prin decuparea lui.
Ma gandeam ca poate obtin o respiratie "mai proaspata",dar pe de alta parte ma tem de consum. voi ce recomandati? ce beneficii am in plus si minus? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
QUOTE (paul) Catalizatorul nu afecteaza viteza de curgere a gazelor. Si nici debitul. Viteza de curgere depinde doar de debit si de arie.
Chiar daca prin absurd s-ar modifica viteza de curgere, concentratia de CO2 oricum ar ramane aceeasi. Crezi ca daca largesti / ingustezi toba modifici CO2 ? Modificand evacuarea sa fie mai putin restrictiva, se va modifica/mari si volumul de gaze pe unitatea de timp pe care il poate evacua motorul Iar sonda probabil citeste niste valori de N ori pe secunda, iar valorile astea ii vor iesi mai mari decat inainte, la o anumita turatie Daca senzorul de O2 nu functioneaza asa, atunci rationamentul nu e corect -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th July 2025 - 02:02 PM |