![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 2-June 06 Member No.: 329 ![]() |
ma tenta ideea sa elimin catalizatorul prin decuparea lui.
Ma gandeam ca poate obtin o respiratie "mai proaspata",dar pe de alta parte ma tem de consum. voi ce recomandati? ce beneficii am in plus si minus? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 2-June 06 Member No.: 329 ![]() |
am doar o singura sonda lambda inainte de kat-clasic.
si as renunta la el nu pentru ca nu-mi merge masina,ci pt ca vreau pur si simplu o respiratie mai buna a masinii. am auzit cazuri cand nu mai urca masina deloc in ture cand incerca sa o urneasca de pe loc,dar la relantiu urca bine in ture,si concluzia-un kat deffect. sonda imi functioneaza bine pt ca am scoso si relantiul e mai cu "tremurate",am conectat-o si merge bine-deci e ok. Reviziile oricum majoritatea lumii stie cum se iau la noi. Deci unii sunt pro pt scoaterea kat-ului,unii sunt contra ![]() Si eu tot nu stiu ce sa fac ... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th July 2025 - 07:32 PM |