![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 2-June 06 Member No.: 329 ![]() |
ma tenta ideea sa elimin catalizatorul prin decuparea lui.
Ma gandeam ca poate obtin o respiratie "mai proaspata",dar pe de alta parte ma tem de consum. voi ce recomandati? ce beneficii am in plus si minus? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 43 Joined: 11-April 06 Member No.: 249 ![]() |
QUOTE (Iulika0069) Consumul cred ca va creste din cauza sondei Lambda care va citi niste valori mai mari ale concentratiei de O2 in gazele de evacuare (datorita vitezei mai mari de curgere per unitatea de timp) si va ajusta nivelul de benzina, crezand ca amestecul este sarac
Catalizatorul nu afecteaza viteza de curgere a gazelor. Si nici debitul. Viteza de curgere depinde doar de debit si de arie. Chiar daca prin absurd s-ar modifica viteza de curgere, concentratia de CO2 oricum ar ramane aceeasi. Crezi ca daca largesti / ingustezi toba modifici CO2 ? Catalizatorul se poate scoate fara probleme doar daca e o singura sonda lambda, in fata catalizatorului. Daca mai exista o sonda si dupa catalizator, atunci renuntarea la el afecteaza radical functionarea motorului. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th July 2025 - 02:39 PM |