![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
am gasit pe un site ceva interesantsi ash vrea sa imi fac si eu niste modificari la motor...
ash incepe mai intai sai fac modificari la sistemul de admisie. m-am gandit sa imi iau un filtru sport(nu cele din vitan sau alte porcarii) si am pe cineva care aduce din japan si din sua. deci vreau sa fie firma... si vreau sa imi pun si un cold-air intake. faza e ca trebuie facuta curtom treaba. pentru ca cotul ala de la debitmetru trebuie facut si mai are si teava aia de pe la vacuumuri... faza mai nasoala e ca sunt scumpe racordurile alea siliconate... am sa aflu niste preturi concrete peste 6 zile. am sa izolez filtrul de aer. si daca tot veni vb de asta imi vand cotul de la debitmetru... care e tzipla are vreo 2000 km maxim... e luat de nou. ams a pun articolele sa vadeti ce am gasit si ce vreau sa fac. tot odata va trebui sa modific si pozitionarea debitmetrului. va trebui confectionat un suport din aluminiu gros cam de 3 mm si prins debitmetul de suportul lui. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
salut Alex, am tot incercat sa-ti dau reply la PM, dar imi tot da Error 110 ...
pai la ce iti tb regulator de 3 bari? orice masina stock are regulator de 3bar - daca s-a dus regulatorul tau, mai bine iei unul sh ca iesi mult mai ieftin ... regulatorul care l-ai vazut pe masina mea tine 10bari, si e dublu reglabil (manual + are actualizare in functie de vacuumul/presiunea din admisie) - si costa 150E, dar asa ceva iti tb numai daca supraalimentezi motorul ... -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th July 2025 - 07:53 AM |