![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 2-June 06 Member No.: 329 ![]() |
ma tenta ideea sa elimin catalizatorul prin decuparea lui.
Ma gandeam ca poate obtin o respiratie "mai proaspata",dar pe de alta parte ma tem de consum. voi ce recomandati? ce beneficii am in plus si minus? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Catalizatorul are rol si de toba intermediara; daca il scoti o sa urle mai tare masina.. Eventual mai poti micsora zgomotul montand in locul lui o toba cu evacuare directa
Io asa am vrut sa fac, dar cei dela Borla mi-au zis ca toba nu poate face fata - dpdv zgomot - la fel ca si catalizatorul.. asa ca l-am lasat in pace Consumul cred ca va creste din cauza sondei Lambda care va citi niste valori mai mari ale concentratiei de O2 in gazele de evacuare (datorita vitezei mai mari de curgere per unitatea de timp) si va ajusta nivelul de benzina, crezand ca amestecul este sarac Eventual se poate reprograma computerul de injectie, scazand debitele de benzina pana la un nivel la care se compenseaza cresterea "artificiala" indusa de senzorul de oxigen.. Parerea mea.. ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th July 2025 - 01:06 PM |