![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
este daunatoare motorului?
la bimmerfest dupa ce am alergat-o pe serpentine si nu mai aveam frane deloc (fading) am inceput sa folosesc cat mai des frana de motor, unele destul de violente.. mai am o intrebare legata de frana de motor la masina mea.. sa zicem ca sunt la 2000 ture in a 3-a. cand ii dau a 2-a, vine pe la 3000 si ceva (nu stiu fix, da cu aprox) si smuceste rau de tot.. e normal? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
QUOTE (petre21) Daca ai viteza foarte mare peste 150 si retrogradezi mai mult de o treapta dauneaza, dar foarte putin motorului mai mult transmisiei, in special diferentialului si sincroanelor din cutie care daca sunt foarte solicitate se uzeaza si cu timpul treptele se schimba mai greu si se aud zgomote in cutie. Tot atunci se formeaza cel mai mare joc in diferential. La o utilizare mai lina a ambreiajului se evita bruscarea transmisiei si a motorului si implicit uzura excesiva a acestora.
Daca ai viteza aia si retrogradezi mai mult de o treapta, ai sanse foarte mari sa-ti sara de la punct si sa f...i motorul (pt. cei cu distributia pe curea). -------------------- 316
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th July 2025 - 03:17 PM |