![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
este daunatoare motorului?
la bimmerfest dupa ce am alergat-o pe serpentine si nu mai aveam frane deloc (fading) am inceput sa folosesc cat mai des frana de motor, unele destul de violente.. mai am o intrebare legata de frana de motor la masina mea.. sa zicem ca sunt la 2000 ture in a 3-a. cand ii dau a 2-a, vine pe la 3000 si ceva (nu stiu fix, da cu aprox) si smuceste rau de tot.. e normal? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
QUOTE (florin83) pana la urma nu a zis nimeni.. e daunatoare motorului?
normal k este daunatoare cat timp lucru mecanic este mai mare de >1 orice activitate asupra motorului este daunatoare.. dar este folositoare este un necesar nu te gandi k face rau motorului cand o turezi peste 4000 este tot o dauna mai mare decat frana de motor . sunt niste supra solicitari alea bielelor pistoanelor si a tot ansambul motorului. cu alte cuvinte este un rau al motorului care nu se resimte asa de rau . -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th July 2025 - 09:38 PM |