![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
este daunatoare motorului?
la bimmerfest dupa ce am alergat-o pe serpentine si nu mai aveam frane deloc (fading) am inceput sa folosesc cat mai des frana de motor, unele destul de violente.. mai am o intrebare legata de frana de motor la masina mea.. sa zicem ca sunt la 2000 ture in a 3-a. cand ii dau a 2-a, vine pe la 3000 si ceva (nu stiu fix, da cu aprox) si smuceste rau de tot.. e normal? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
![]() ![]() Nu stiu cat dauneaza motorului... probabil prea putin. Eu o folosesc insa fara retrogradare (ma apropii de localitate, am 120-140 km/h, treapta a 5-a, iau piciorul de pe acceleratie si viteza se reduce usurel. Daca e nevoie calc si frana. E adevarat ca nu prea circul pe serpentine, de obicei am niste dealuri pe care le urc/cobor si acolo folosesc frana de motor intr-a treia sau a patra. In general, in orice situatie previzibila si prevazuta, folosesc frana de motor, apelez la pedala de frana numai daca e nevoie. Valabil mai ales pe vai/dealuri virajate, ca iti tii motorul cat de cat in ture si dupa ce iesi din curba o pleaca bine daca apesi acceleratia. Si uite-asa merg economo-sportiv ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th July 2025 - 07:01 PM |