![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
este daunatoare motorului?
la bimmerfest dupa ce am alergat-o pe serpentine si nu mai aveam frane deloc (fading) am inceput sa folosesc cat mai des frana de motor, unele destul de violente.. mai am o intrebare legata de frana de motor la masina mea.. sa zicem ca sunt la 2000 ture in a 3-a. cand ii dau a 2-a, vine pe la 3000 si ceva (nu stiu fix, da cu aprox) si smuceste rau de tot.. e normal? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Eu folosesc combinat frana de serviciu si frana de motor; incerc asa sa obtin o solutie de mijloc intre inrosirea discurilor si fortarea motorului cu frana de motor. Dupa parerea mea frana de motor poate fi extrem de daunatoare prin faptul ca poate urca motorul in ture foarte tare si foarte repede. Eu incerc atunci cand o folosesc sa nu fie resimtita de motor ca un soc, de-aia o combin cu frana de serviciu si cu o actionare mai "diplomata" a ambreiajului.
-------------------- 316
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th July 2025 - 06:46 PM |