![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 7-March 06 From: cluj napoca Member No.: 219 ![]() |
va rog spuneti-mi unde sa controlez daca nu mai porneste la cald,motorul porneste imediat la rece dar dupa ce rulez si ajunge sa se incalzeasca,apoi il opresc dupa aprox. 10 minute nu porneste numai daca se raceste putin, m-i s-a sugerat ca ar fi injectoarele .....sa fie corect?? sau vreun senzor de temperatura? am un
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Sonda e langa cotul de la termostat. Sunt doua sau trei sonde acolo, din care una pentru computer (are mufa cu doua fire) plus una pentru ceasul din bord (un fir). Prima e cea suspecta.
Oricum, primul lucru pe care l-as verifica e aprinderea electronica. La mine era montata "artizanal" nu avea racire buna. Timp de vreo doua zile facea figura descrisa de tine, aparent aleator, dar numai cu motorul cald si in forja (4-5000 rpm) Dupa cateva minute in care se racea, pornea ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic. Pana cand intr-o dimineata m-a lasat fix la serviciu iar seara n-a mai pornit. Am schimbat circuitul l-am montat in asa fel incat sa aiba racire mai buna si merge. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 04:15 AM |